Zwroty

Regulamin zwrotów sklepu internetowego Monmodi

1. Zwroty towaru

  • Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014r., poz. 827) o prawach konsumenta, Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając Sklepowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od wydania rzeczy.
  • Zwrot można dokonać po zalogowaniu się na własne konto na stronie sklepu Monmodi w zakładce zwrotu lub po indywidualnej konsultacji poprzez maila biuro@monmodi.pl wpisując w tytule maila ZWROT, imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
  • Produkty przecenione nie podlegają zwrotowi, tylko wymianie.. To oznacza, że towar zakupiony z wyprzedaży może być wymieniony na inny produkt w naszym sklepie. Należy skontaktować się mailowo, aby dokonać wymiany.
  • Towar zwracany i wymieniany nie może mieć absolutnie żadnych śladów użytkowania, np. pobrudzeń od kosmetyków, zapachu perfum, antyperspirantu, etc… Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu. W przypadku zauważania przez Usługodawcę jakichkolwiek śladów użytkowania po otworzeniu paczki ze zwrotem, zwrot zostanie odrzucony. Kupujący zostanie poinformowany o nieprzyjęciu zwrotu. W takim przypadku towar zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt.
  • W przypadku, gdy Kupujący – Klient skorzystał z darmowej wysyłki, a następnie zwrócił część lub całość zamówienia, to zwrot zostanie pomniejszony o koszty wysyłki tj. 15 zł.
  • Towar zwracany powinien posiadać wszystkie oryginalnie przymocowane metki.
  • Zwroty prosimy przesyłać na adres:
    Księdza Stanisława Staszica 1, Pawilon 33B, 71-515 Szczecin
  • Do zwracanego towaru należy załączyć stosowny formularz zwrotu oraz dowód sprzedaży. 
    Formularz zwrotu
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Sklep nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu i akceptacji zwrotu, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, bez kosztów przesyłki.
  • W przypadku skorzystania z kuponu rabatowego Sprzedający zwróci właściwą kwotę jaką Kupujący zapłacił za towar – jeśli sukienka o wartości 100 zł została zakupiona z kuponem – 10%, zwrot będzie wynosił 90 zł, czyli właściwą kwotę zakupu jaką poniósł Kupujący.

2. Reklamacja

  • Produkty oferowane przez Sklep posiadają gwarancję producenta.
  • Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności sprzedawanego Towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą zmniejszającą wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział.
  • Warunkiem zachowania prawa do skorzystania do reklamacji jest zawiadomienie o wadzie w terminie do 24 miesięcy od daty jej wykrycia oraz posiadanie paragonu wydanego przez sklep. Reklamacje należy wysłać na adres sklepu w ciągu 14 dni od zgłoszenia. Klientowi przysługuje prawo do: obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną bez wady, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.
X